Květen
Týden 27. 5. – 31. 5.
Záverečné procvičení lekce 6
slovíčka – test jsme zatím nenapsali, zkusíme tento týden
Psaní – e-mail Gregovi v PS
test L 6 – Pá (nábytek, předložky, otázka „Where is…?“ a odpověď
Zahájení L 7
Týden 13. 5. -17. 5.
procvičování slovíček – bude test (písemný)
předložky „in, on, under“
umísťujeme předměty + popisujeme, kde jsou
Otázka: Where is…? It is in/ on/ under the…
Týden 6. 5. – 12. 5.
Úvod do lekce 6
Slovíčka, předložky
Duben
Pátek 26. 4. – test lekce 5
Středa 24. 4. – dokončíme vše k lekci 5 i v PS
Stále pokračujeme v procvičování čísel 11 – 20, i psaní
sl. „have got“ ve větách
Týden 1. – 5. 4.
Procvičování otázek typu „Have you got a …?“/ „How many …have you got?“ – říkanka
Počítání – hra
Čtení – text s. 33
Psaní – email s. 37
PS – čísla, Bingo, poslech
Březen
27. 3.
Easter Bunny – song
Unit 5
11. 3. – 24. 3. – zápis slovíček do slovníčku, postupné ovládání slovní zásoby
Sloveso „have got“ v otázce: Have you got a…?
Yes, I have./ No, I haven´t.
I have got…/ I haven´t got…
Počítání 10 – 20, pojmenovat a napsat čísla slovem
Únor
Unit 4, slovíčka (umět i psát)
Do you like…? Odpovědi: Yes, I do. No, I don´t
I like…./ I don´t like … vyjmenovat několik věcí
Britská měna – pojmenovat
How much is…? It is ….pounds.
Leden
Lekce 3 (uč. s. 17 – 21, PS 18 -28)
Otázky a odpovědi – PL v sešitě (What´s your name? How old are you? …..)
otázka „Is it a…“ + odpověď „Yes, it is. / No, it isn´t.“
Hlasité čtení – email (s. 21)
Slovní zásoba L3
Týden 22. 1. – 26. 1. Unit test
Prosinec
Mail – lekce 2 – hlasité čtení
Otázky – odpovědi – dvojice viz sešit (děti vytvoří otázku/ odpověď ) a napíší ji
Dokončení lekce 2 + závěrečný test, v rámci opakování proběhne i tzv. „Listening“/ „Reading and writing test“
Slovní zásoba – tabulka v sešitě
Listopad
Stále zpracováváme téma „barvy, čísla“ + otázky a reakce na ně (zápisy v sešitě)
What’s your name? What colour is the….?/ It´s blue. What´s this?/ It´s a…
Dále máme nové:
Can I borrow your……., please? Here you are.
Where are you from? (názvy anglicky mluvících zemí) I´m from….. (dnes název „the Czech Republic“
Průběžně procvičovat psaní (věty, slova, slovíčka z tabulky „colours, numbers, things in the classroom“
Děti, které stále nemají nalepené prac. listy, nechť tak co nejdříve učiní. Ať se jim listy NEZTRÁCEJÍ!
Listopad
Probrané učivo: viz přehled na 0. straně (lekce 1 a 2) – schopnost reagovat na otázky, napočítat do 10 i se zápisem slov, věci ve třídě, barvy
Domácí procvičování: vždy to, co je zapsáno v sešitě/ na PL z poslední hodiny
Říjen
13.10.2023- Aj- v sešitě pracovní list- What’s this?…It’s a….
-Trénujte psaní slovíček-Classroom objects- pencil, pen, ruler, rubber ,pencil case…
Týden 18. – 22. 9.
Úkoly na doma:
trénovat hlasité čtení obrázků (PL – nalepený)
dokončit obalení věcí do AJ
procvičování odpovědí na 3 otázky z PL 2 (What´s your name? How are you? How old are you?
Dobrý den,
do AJ si budou děti vždy nosit učebnici, prac. sešit a velký sešit A 464, vše obalené a ideálně ve složce.
První prac. list prosím nalepit do sešitu. Slova podobná v ČJ a AJ. „Čtení “ obrázků s anglickou výslovností.
Začínáme opakováním nabytých dovedností v mluveném projevu (pozdravy, odpověď na dotaz „What´s your name?“)